Luka Doncic Rips His Jersey After Getting Angry Missing Free Throws! Lakers vs Mavericks
1:36
1,930,362
CliveNBAParody
Reddit
Luka Doncic Rips His Jersey After Getting Angry Missing Free Throws! Lakers vs Mavericks January 10, 2019-20 NBA Season
警告:視頻禁止轉載!!!
警告:視頻禁止轉載!!!
------(All clips property of the NBA. No copyright infringement is intended. All videos are edited to follow the "Free Use" guideline of SLsoft------

Instagram: instagram.com/calvindrake...
Soundcloud: soundcloud.com/user-101845475

“NBA video clips used in content on this channel are licensed through partnership with NBA Playmakers.”

NBA Highlights and News on this channel. Subscribe!

Komentarjev
  • seeni gzty
    seeni gzty

    Imagine sqak from all the free throws he missed

  • annag cocl
    annag cocl

    If Chris Paul was there he'd call for a tech.

  • Ununpentium115
    Ununpentium115

    He feels naked and looks shy.

  • Jamal Abdul
    Jamal Abdul

    Wait I me as n when everytime luka fight other teams hes savage but if his fighting lakers hes so quite

    • seeni gzty
      seeni gzty

      Just pulled a Giannis

  • Poland Ray
    Poland Ray

    big head

    • annag cocl
      annag cocl

      Luka's the pureblooded assassin

  • mnika voli
    mnika voli

    you’ll never know why this comment got 1k likes

  • cnmmd qiuoo
    cnmmd qiuoo

    Poor kid is about to cry . Dude has lost his marbles . 😬🤛

  • Michael JackJorBub
    Michael JackJorBub

    Too much drama oh please.

  • Kason Tate
    Kason Tate

    i love how the announcer says “have you ever seen that in a game” and the dudes like “nah” as if LeBron didn’t rip both the sleeves of his cabs T-shirt jersey because it was messing up his shot too much 😂

    • mnika voli
      mnika voli

      the next SUPERMAN

  • JOE RUSSH
    JOE RUSSH

    Pretty immature

    • cnmmd qiuoo
      cnmmd qiuoo

      He was testing the quality of the jersey's fabric

  • SLICKRICH 88
    SLICKRICH 88

    Wassup w these niggas and rippin their jerseys? Shit lowkey disrespectful

  • dcoog anml
    dcoog anml

    If Chris Paul was there he'd call for a tech.

  • Dylan Tauscheck
    Dylan Tauscheck

    His jersey was in this way and tyler1 taught him how to take off his shirt if its annoying you lmfao

  • Landon Meyer
    Landon Meyer

    He's sitting there thinking about everyone who sees him

  • Ready Perfectly
    Ready Perfectly

    we almost see it. fuck! dont be shy white boy.

  • Anthony Vicari
    Anthony Vicari

    X

    • dcoog anml
      dcoog anml

      January 2019 - Luka Rips Jersey vs LA Clippers January 2020 - Luka Rips Jersey vs LA Lakers

  • K Breezy
    K Breezy

    What a child, trying to hide it, so weird

  • senni bgon
    senni bgon

    Lmfao Niggas cant remember when Lebron tore his short sleaves lmao

  • Nathan Murray
    Nathan Murray

    Just pulled a Giannis

  • jhyto chavez
    jhyto chavez

    Luka's the pureblooded assassin

  • Lutos Evija
    Lutos Evija

    What are you doing bro.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • senni bgon
      senni bgon

      Jeeus Christ lol 😂😂😂

  • King Reynolds
    King Reynolds

    If that Jersey is for sale on EBAY it will be worth billions someday lol

  • gotchie15
    gotchie15

    the next SUPERMAN

  • Bruno K5
    Bruno K5

    He was testing the quality of the jersey's fabric

  • pr3y_mrvq
    pr3y_mrvq

    He has done this before, it was last season.

  • bodoy euir
    bodoy euir

    Imagine sqak from all the free throws he missed

  • Y S
    Y S

    Yo lo que se ea que ese tipo está bueno

  • Diomel Callada
    Diomel Callada

    He think becomes superman

  • luneborgstar
    luneborgstar

    January 2019 - Luka Rips Jersey vs LA Clippers January 2020 - Luka Rips Jersey vs LA Lakers

    • bodoy euir
      bodoy euir

      😂😂😂😂😂

  • DaLeadBull
    DaLeadBull

    Didn't he do this before too? lol looks like Mr. Doncic needs some anger management.

  • Steve Rogers
    Steve Rogers

    Overrated player

  • Daz Capone
    Daz Capone

    Dame bro.... calm down

  • LTSR
    LTSR

    THIS MORON HAS ANGER MANAGEMENT ISSUES!

  • R. H.
    R. H.

    O u BIG mad huh? 😂

  • Michael Dreher
    Michael Dreher

    Jeeus Christ lol 😂😂😂

  • can we get 6,000 subs with few videos?
    can we get 6,000 subs with few videos?

    Shaq: *is this a challenge?*

  • ricar doe
    ricar doe

    Frustration is real

    • diungy alisnr
      diungy alisnr

      Bench, it’s your fault

  • Mr.AJWorks
    Mr.AJWorks

    Luka Hulk🐸

  • aldrinjamez
    aldrinjamez

    Haha angry like a kid 😂

    • diungy alisnr
      diungy alisnr

      Some of these players have low key mental issues!

  • Xtianity_
    Xtianity_

    You have to be a sore loser to be the best

  • diungy alisnr
    diungy alisnr

    Nothing to worry about, Luka was just “Hulking Out”

  • K V Curtis
    K V Curtis

    nice V neck

  • James Tisdale
    James Tisdale

    That jersey is worth trillions

  • Mga Bayaning Buhay Vlogs
    Mga Bayaning Buhay Vlogs

    😂😂😂😂😂

    • diungy alisnr
      diungy alisnr

      Kyle Doncic lolol

  • yung sorrow
    yung sorrow

    slowcic

  • Stevie G
    Stevie G

    Nike quality is fucking horrible

  • vliduu zeeb
    vliduu zeeb

    If Chris Paul was there he'd call for a tech.

  • Englewood 63rd
    Englewood 63rd

    Plot twist he was just tryna show all the single ladies his manly pecs 😆

  • fes Wrait
    fes Wrait

    😂😂😂😂😭😭😭😂😭

  • Vick Am
    Vick Am

    Doncic went Giannis mode

    • vliduu zeeb
      vliduu zeeb

      White guys cant jump?

  • veryjoz
    veryjoz

    Lebron would have ripped his teammates if they lost lmao

    • Syn Mariano
      Syn Mariano

      veryjoz Jordan would’ve punched his teammate and Kobe would’ve talked too much... what’s your point?

  • SwanstonMedia11
    SwanstonMedia11

    Some of these players have low key mental issues!

  • PhillyOMF
    PhillyOMF

    Bench, it’s your fault

  • DIABOLIC
    DIABOLIC

    Lmfao Niggas cant remember when Lebron tore his short sleaves lmao

  • Rico J
    Rico J

    Two chains in the front row like TRUUUUUU.....1:15

  • bouytt guyt
    bouytt guyt

    This man looking guilty as hell after he did it 😂

    • Chris Mendoza
      Chris Mendoza

      Like bron did before right?

  • Will Slater
    Will Slater

    I dont care what anyone says, those mavs jerseys a tight. Luka has been terrific this year and so has his team. With that being said the Mavs rely on him too much and will need someone else to step up cause he obviously can't do it all.

    • James Tisdale
      James Tisdale

      @Will Slater keep talkin to me dirty my little furry

    • Will Slater
      Will Slater

      @James Tisdale Good job fuck boy

    • James Tisdale
      James Tisdale

      @Will Slater thank you for caring enough to respond my pet

    • Will Slater
      Will Slater

      Wow what an intelligent argument. Good job troll.

    • James Tisdale
      James Tisdale

      No

  • extremejonne
    extremejonne

    I watch that game live🤣😂

  • Iv V
    Iv V

    Kyle Doncic lolol

    • Iv V
      Iv V

      @bouytt guyt it's all the monster energy drink, he cant think or shoot straight

    • bouytt guyt
      bouytt guyt

      Did he really just rip his jersey 🤦🏽‍♀️wtf

  • jshd jsjsjs
    jshd jsjsjs

    Luka is overrated

Naprej